TERLANJUR.. Suami dan teman lelaki,mana terbaik untuk saya,tolonglah saya!

Saya punya anak tiga. Jodoh saya dan suami diaturkan oleh keluarga namun sebagai anak sulung yang jarang membantah apa yang mak ayah utarakan, saya mengikut saja kehendak mereka. Lagi pun ketika itu, saya tidak punya siapa-siapa kerana pernah putus tunang sebelum ini.

Sekalipun sudah berusia awal 30-an, dengan tubuh badan yang kecil, sekalipun punya anak tiga orang, ramai rakan-rakan khususnya golongan lelaki yang tidak mempercayai saya sudah ada anak di sekolah rendah. Mungkin itulah kelebihan saya selain saya akui punya raut wajah menarik.

Apa yang ingin saya kongsikan ini mungkin berat untuk diluahkan. Seolah-olah membuka pekung sendiri ditambah rasa malu dengan segala perbuatan yang telah saya lakukan. Demi Allah, sebagai hamba Allah bersifat lemah, saya mungkin tersalah langkah namun saya tidak pernah berniat untuk terus menjadi seorang hamba yang berdosa. Dek kerana itulah saya memohon pandangan kerana saya mahu mencari kekuatan diri.

 

Sukar untuk saya kongsikan hal ini kerana kata orang, berdosa saya sebagai isteri kerana membocorkannya kepada khalayak ramai. Namun saya minta Allah ampunkan dosa saya kerana saya sekadar inginkan penjelasan. up

Jujurnya dia memang pandai mengambil hati dan saya sering tertawan dengan pujiannya. Dia juga banyak memberikan saya hadiah, katanya kalau saya bujang, dia sudah menghantar rombongan meminang. Katanya dia tak mampu lupakan saya bahkan katanya kalau saya diceraikan suami, dia akan ambil saya jadi isterinya yang sah selepas habis eddah.

Pernah sekali saya menipu suami memberitahu yang saya kerja lebih masa tetapi sebenarnya saya mengikut teman lelaki balik ke kondominiumnya. Memang tampak gaya mewahnya dan petang itu, berlaku hubungan intim antara saya dan dirinya. Demi Allah, buat pertama kali, barulah saya tahu apa itu erti klimaks dan apa itu kepuasan yang sebenarnya yang selama ini tidak pernah saya rasai.

Adakah dia tidak mata keranjang? Dan adakah dia mahu menerima saya sebagai janda anak tiga? Banyak saya fikirkan dan dilema ini buat saya benar-benar terkeliru! Antara suami dan teman lelaki, apa pilihan yang terbaik untuk saya, bantulah saya!

tekan kotak di bawah dan masukkan password 1234 untuk full video.

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *