VIDEO PENUH-“KAKAK IPAR AKU RELAX JE PEGANG DAN GOSOK AKU PUNYA APAM ….

Video penuh-“Kakak ipar aku selambanya pegang dan gosok aku punya ….

Salam warga kisah rumah tangga. Admin KRT tolong tutup id saya.

Saya dah berkahwin dan baru berusia 25 tahun. Dan bekerja sebagai seorang juruterbang.

Saya telah mendirikan rumah tangga pada awal tahun 2017.

Kisah saya bermula seminggu lepas mendirikan rumah tangga. kakak ipar saya sangat rapat dengan saya.

Ke mana-mana sahaja saya pergi, dia akan ikut sekali.

Walaupun dalam bilik saya sendiri pun dia selalu masuk dan usik-usik saya.

Walaupun dalam bilik saya sendiri pun dia selalu masuk dan usik-usik saya.

Saya jadi agak kurang selesa dengan sikap kakak ipar saya ini.

Kami tinggal dengan mentua sementara waktu kerana menunggu rumah saya dan isteri siap.

Semakin lama, semakin teruk jadinya, Kakak ipar saya jadi semakin berani. Kakak ipar saya pernah berbogel depan saya tanpa sehelai benang pun.

Isteri saya boleh pula gelak tengok kelakuan kakak dia tu.

Saya terpandang sekali dan terus masuk bilik. Malas nak cakap apa-apa.

Nak tunggu rumah sendiri saya siap mungkin makan masa lagi setahun.

Pernah di dapur saya tengah siang ikan tolong isteri nak masak, kakak ipar saya boleh pula datang nak cuci tangan boleh pula dia peluk saya untuk cuci tangan.

Badan dia memang sentuh saya sepenuhnya.

Kakak ipar saya tu dah berkahwin. Tetapi suami dia pun jenis tak endah je apa bini dia lakukan.

So.. apa pandangan warga krt sekalian. Apakah yang patut saya lakukan ?

Nk tegur takut bergaduh pula. Isteri saya pun jenis tak tegur atau marah dengan kakkak ipar saya tu.

Walapun dia dah berkelakuan lucah dengan saya ni.

Video diprivate kan dan hanya untuk 18tahun keatas sahaja.klik gambar kotak dibawah dan tunggu 5saat tanpa pass.

 

Comments

comments

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *