Pabila Timun Bertemu Asam Keping..Inilah Jadinya….

Ini bukan cerita lucah. Tapi tao nak share sikit pade korang, maklumlah sekarang nih rasenyer kes zina dan seks bebas berleluasa di malaysia nih cuma kita tak tau jer. Ade jer, cer korang pikir mungkin sewaktu korang baca nih pon mungkin ade yang sedang berzina di luar sana kita pon tak tau kan. Disini tao nak share kan sikit pasal Bila Alat Sulit Lelaki Menyentuh Alat Sulit Wanita.

Ramai yang tau bahawa zina itu haram, tapi tau tak korang selain itu ape risiko-risiko yang bakal korang hadapi dan akan korang bawak sampai mati???

 telah terdengar radio dari dalam bilik ibunya yang memperdengarkan ceramah daripada seorang ustaz yang menyatakan “Apabila alat sulit lelaki menyentuh alat sulit wanita secara haram, maka diharamkannya masuk syurga selagi dia tidak bertaubat.”

Setelah gadis ini bertaubat dan ingin kembali ke pangkal jalan, satu peristiwa hitam telah terjadi kepadanya dan dia menghadapi dengan tabah. Dia di rogol oleh seorang lelaki yang tidak dikenali sewaktu hendak pulang dari kedai ke rumah.

Kepada korang yang baca post nih, terutama sekali buat perempuan jangan salah kan lelaki kalau tergoda dengan anda kalau angin tak bertiup masakan pula pokok bergoyang jangan la jadi macam post nih WOII KITAORANG TUTUP AURAT LA.. Pikir2 kan lah

Pada masa kini, penyimpangan dan masalah seksual, khusus di kalangan remaja semakin membimbangkan. Pergeseran kefahaman seperti dosa masing-masing tanggung, kubur masing masing jaga, membuatkan masalah dosa dan zina sesuatu yang mula dipandang remeh.

Penyimpangan seks, iaitu zina sesuatu yang amat keji dan mesti dihindari setiap Muslim sebagaimana firman Allah yang bermaksud:
“…dan janganlah kamu mendekati zina sesungguhnya zina itu perbuatan yang sangat keji dan satu jalan yang sangat buruk.”

Lihatlah agak-agak dimanakah silapnya? Alam remaja adalah alam yang sangat mencabar sehingga disebut nabi dalam satu senarai orang kenamaan akhirat adalah remaja yang terselamat dan menyelamatkan diri daripada zina. Fikir-fikirkanlah dan sesama kita berdoa semoga di jauhi zina….amin

Nak jugak tgk Gambar tapi Hanya Untuk 18Thn Ke Atas Sahaja. Klik Gambar Kotak DI BAwah Dan Tunggu 5 Saat Tanpa pass

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *